YOUNG WORLD LEARNERS

Cambridge

Som centre preparador i examinador de proves Cambridge. Com a tal, preparem al nostre alumnat per a enfrontar-se a les proves dels nivells de Starters, Movers i Flyers. Qualsevol alumne del centre pot presentar-se a qualsevol de les proves. Una de les 5 hores complementàries la destinem a preparar en grups flexibles el nivell i la prova a la qual es presentarà l'alumnat. Durant el mes de maig es realitza l'avaluació per personal de Cambridge natiu i a final de curs es lliuren els resultats a les famílies.

Sharing to Learn

Sharing to learn és un programa de Servei-aprenentatge en el qual els alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat amb bons resultats acadèmics en llengua anglesa venen a l'escola per a realitzar activitats d'expressió oral amb la'lumnat de primària (de 2n a 6è curs) juntament amb el/la mestre/a d'anglès que dinamitza l'activitat. Aquesta metodologia està permetent donar un salt qualitatiu en l'aprenentatge de la llengua anglesa molt gran amb uns resultats notoris tant en speaking com en listening.

E-twinning

Són projectes d'abast Europeu entre escoles que busquen promoure i facilitar el contacte, l’intercanvi d’idees i el treball en col·laboració entre professorat i alumnat dels països que participen en eTwinning, a través de les TIC. Els projectes que creem i/o ens unim busquen són de durades molt variables i busquen engrescar a l'alumnat en les tasques a realitzar donant una perspectiva Europea al sentit de l'activitat i de la seva pròpia aportació.

Projecte GEP

El GEP (Generació Plurilingüe) és un programa plurilingüe impulsat pel Departament d’Ensenyament. Actualment estem ja en la fase de consolidació i tenim com a objectiu millorar la competència lingüística en llengüa estrangera dels nostres alumnes, especialment els del cicle superior. Aquest objectiu s'aconsegueix incrementant l’exposició a la llengua anglesa des d’altres àrees no lingüístiques. En el nostre cas, des de l’àrea de  Visual i Plàstica (Arts and Crafts), Medi Natural i Social (Science) i també des de l’àrea d’educació fisica (Physical Education).

concurs "Webs al Punt.cat"

L'escola participa al concurs de disseny de pàgines webs "Webs al punt". Enguany l'alumnat de 6è ha realitzat un projecte apassionant al voltant de Guatemala que ha inclòs intercanvi de cartes entre alumnes d'allà i de l'escola. La tasca final ha sigut la creació d'una pàgina web www.adaptaguatemala,cat que ens proposa diferents opcions i itineraris de viatges a Guatemala. De ben segur que una d'elles està feta per a tu. Descobreix-la!