UN PASSEIG PER L'ESCOLA

L'ESCOLA

La Conchi, la directora, ens explica l'escola en la seva globalitat. Trets diferencials, activitats, serveis, etc.

PROJECTE EDUCATIU

La Júlia és la cap d'estudis i ens explica els trets fonamentals del Projecte educatiu d'escola basat en l'aprenentatge competencial.

L'EDUCACIÓ INFANTIL

L'Anna, la Nília i la Laura, són les mestres d'Infantil i ens expliquen com és la vida en aquesta etapa.

LES EMOCIONS

La Marta, la mestra d'atenció a la diversitat,  ens parla de com eduquem les emocions.

L'ANGLÈS

L'aprenentatge de l'anglès, és un dels pilars de l'escola. Ens l'explica la Sònia, la mestra d'anglès.

LA COMPLEMENTÀRIA

La Maria ens explica l'hora complementària. Un valor de l'escola cap a les famílies.

COM TREBALLEM?

L'Òscar, és el tutor de 6è i ens explica amb un projecte d'exemple com treballem.

LES FAMÍLIES

L'AMPA agrupa a gran part de les famílies de l'escola i la seva tasca és imprescindible.