PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE ABANS DE PRESENTAR-LA

• Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa la sol·licitud.
  • El nostre codi de centre és 8016926, el necessitareu per indicar a quin centre voleu fer la preinscripció.
  • Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal (NOMÉS ELS ALUMNES QUE JA HAN ESTAT ESCOLARITZATS).
  • Per saber els criteris pels barems i la seva puntuació, trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte al procés de preinscripció a la pàgina web.

DATES CLAU

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIONS

OFERTA EDUCATIVA

Informe de l'oferta educativa 24-25 .pdf
Documento Adobe Acrobat 68.3 KB

L'ESTEL VIRTUAL

Hem fet un conjunt de vídeos on l'equip docent us expliquen els aspectes més significatius de l'Estel.  Mireu-los i podreu tenir una visió de com creixeran els vostres fills i les vostres filles amb nosaltres i de com estareu vosaltres com a família, formant part de la nostra petita comunitat.

També hi ha una visita virtual a les nostres instal·lacions.

L'ESCOLA

L'ANGLÈS

EL PROJECTE EDUCATIU

L'HORA COMPLEMENTÀRIA

L'EDUCACIÓ INFANTIL

COM TREBALLEM. UN EXEMPLE

LES EMOCIONS

VISITA LES INSTAL.LACIONS

L'opinió de pares i mares, alumnes i antics alumnes...

PREINSCRIPCIÓ FORA DE TERMINI PEL CURS 2024-25

Si sou nouvinguts a Esparreguera i necessiteu escolaritzar el vostre fill o filla ja començat el curs escolar, contacteu amb nosaltres al T. 93 777 22 96 o al escolaestel@escolaestel.net i us informarem quin procés heu de seguir.

Les preinscripcions fora de termini s'hauran de fer mitjançant la regidoria d'educació de l'ajuntament.