HÀBITS SALUDABLES

Des de l'escola es promou el desenvolupament d'hàbits saludables i es porten a terme els següents programes:

ESMORZAR SALUDABLE

Per Fomentar una alimentació saludable els alumnes podran portar per esmorzar:

• Entrepans
  • Galetes tipus "Maria" (sense xocolata)
  • Cereals
  • Fruita

També podran portar una ampolla petita d'aigua que quedi a la motxilla per tal d'anar-se'n hidratant durant el temps de classe.

5 AL DIA

Participem del programa 5 dia per conscienciar al nostre alumnat de la necessitat d'alimentar-se  de forma saludable i menjar 5 fruites o verdures al dia.

Les fruites arriben periòdicament a l'escola i l'alumnat, en funció de les seves preferències, se la menja a l'hora del pati.

CONSUM DE LLET

El programa de consum de llet a les escoles busca sensibilitzar a l'alumnat de la necessitat d'una bona alimentació i per la transmissió de conductes d’hàbits saludables a través de la distribució gratuïta de llet sencera UHT a l’alumnat de fins a 12 anys.

EMBOLCALLS REUTILITZABLES

Per tal de protegir el medi ambient, i estalviar, recomanem evitar el paper d'alumini com a embolcall del esmorzar, sent substituïble per embolcalls de tela, carmanyoles (Tuppers), o boca'n roll.

CELEBRACIÓ D'ANIVERSARIS

Per celebrar els aniversaris a l'escola s'ha d'avisar amb antelació al mestre/tutor. Només el realitzaran els alumnes d'Educació Infantil.