Joves artistes

D'aquí i d'allà

En tallers de plàstica són espais d'experimentació, imaginació i creació. Descobrint tècniques arrelades a la nostra cultura o a altres, com el projecte d'Origamis que ha realitzat la classe de 3r.

Arts & Crafts (CLIL)

Arts and Crafts és un taller de visual i plàstica que es realitza al cicle superior en llengua anglesa. Una oportunitat per crear, descobrir, aprendre, i millorar la fluïdesa oral.

Entre d'altres coses, ens introduïm al món de la màgia, els personatges fantàstics, els contes clàssics...

Festival l'Estel

Aprofitem la celebració del nostre festival anual, que té lloc al teatre de la Passió, per a treballar les arts escèniques dels actors i actrius i l'expressió corporal de la resta del nostre alumnat. És un dia festiu i familiar a on tota l'escola participa. El resultat és una activitat engrescadora i altament motivant molt valorada per tots els alumnes i els seus familiars.