EXTRAESCOLAR DE ROBÒTICA

El principal objectiu d’aquesta Extraescolar és apropar el món de la robòtica i la tecnologia als alumnes, mitjançant l´aprenentatge basat en el Disseny, la Construcció i la Programació de models robòtics, disseny de videojocs i fonaments de programació.

Els alumnes s’inicien en el bon ús de les eines tecnològiques que els envolten i sobretot d´aquelles que formaran part molt important del seu procés educatiu. Es posa l’accent  en les experiències amb materials més sofisticats com la iniciació a la programació amb arduino, per exemple, o la utilització de plaques i sensors amb models de Kits BQ (sobre tot en els tallers especials, que és on realitzaran aquestes pràctiques). D´altra banda i com a objectiu també important, es van preparant els alumnes pel bon ús de les eines d'Internet, tauletes i mòbils.

S’utilitzaran principalment les següents eines tecnològiques, entre altres:

EDISON

Es programarà aquest petit robot perquè esquivi objectes, segueixi una línia, un feix de llum o respongui a diferents sons.

SCRATCH

Crearem els nostres propis videojocs i històries animades amb aquest senzill llenguatge de programació de programari lliure, ideal per als nens pel fet de ser gràfic i intuïtiu.

LEGO WEDO

Construirem màquines i animals i programarem els seus comportaments amb dos sensors i un motor.

SPLODER

Crearem els nostres propis videojocs amb aquest senzill entorn web, sense necessitat de tenir coneixements de disseny ni de programació.

Per a més informació i inscripcions posar-se en contacte amb l'Ampa (al hall de l'escola)  i a ampa@escolaestel.net