Joves científics

Destresses cognitives al "ThinkingLab"

Treballar la lògica des de petits contribueix a establir les bases del pensament crític matemàtic.

Aquest procés de desenvolupament busca involucrar altres formes d'intel·ligència mitjançant una intensa activitat cerebral, la creativitat i la gestió de les emocions. D'aquesta manera es cerca satisfer la necessitat d'exploració de la realitat arrelant la intel·ligència interpersonal.

El mètode científic "experimentem"

Apliquem el mètode científic realitzant experiments a on l'alumnat ha de:

• gestionar dades.
  • analitzar gràfics.
  • emetre opinions a partir de resultats.

A través de l'experimentació pràctica i la indagació busquem cercar respostes i/o solucions a petits problemes reals del nostre entorn elaborant hipòtesis, dissenyant els experiments, recollint dades objectives, plasmant els resultats i realitzant una valoració dels mateixos.

Metodologia Competencial

Ens centrem en procurar fomar alumnes competents, i això vol dir saber-se desenvolupar en un món globalitzat, interactiu i centrat en el coneixement.

Posem el focus en:

• la capacitat crítica, racional i creativa.
  • la competència d'aprendre a aprendre.
  • el compromís ètic i de valors amb l'entorn personal, local i global.

Cercant formar als nostres alumnes per a la vida a partir d'experiències d'aprenentatge real i autèntic en el context del nostre poble i la nostra comunitat. Per tal d'aconseguir-ho, acompanyem als estudiants en el seu procés de construcció com a persona plena afavorint la seva formació.