L'AMPA

Què és l’AFA? És una associació sense ànim de lucre formada per mares i pares d'alumnes de l'escola.

Què fa l’AFA? Col·laborar paral·lelament amb les activitats que fa l’escola i amb l’educació dels nostres fills.

Per què val la pena ser soci de l'AFA? Perquè per un mòdic preu els nostres fills tenen molts beneficis durant el curs escolar.

Quina és la quota de l'AFA? Només 22€ per tot el curs escolar.

I què ens dóna l'AFA? Doncs moltes coses!

1. Gaudim d'un descompte en l'adquisició del xandall de l'escola.
  2. L’AFA financia el tercer en Dansa, una activitat que cada any tots els alumnes de tercer de totes les escoles del poble realitzen junts i en la qual es reuneixen per apendre diferents dances.
  3. A la tardor, L'AFA apropa als més petits d’educació Infantil la Castanyera, que els hi porta castanyes. Després, tots els alumnes de l'escola gaudeixen d'una activitat d'animació.
  4. Quan arriba desembre la il·lusió dels més petits, les seves mirades, esperant lliurar les seves cartes, els hi portem el Patge Salim i repartim caramels.
  5. I per tota la família fem un sorteig d’una cistella de Nadal. També el mes de desembre recollim joguines per la Creu Roja.
  6. Després Carnestoltes. Portem el rei del carnestoltes i fem una petita festa al patí amb música i a ballar! També participem al Carnestoltes Municipal com a Comparsa.
  7. A la Diada de Sant Jordi venda de llibres i roses.
  8. També l’escola celebra un festival de fi de curs que els ajudem a fer els decorats ,etc. També fem un sorteig de fi de curs.
  9. I l’últim dia de classe els hi fem un esmorzar a tos els alumnes de l’escola i després els refresquem amb uns POLINES, que tant els agraden, música i moltes més coses.
  10. Organitzem extraescolars, enguany de robòtica i informàtica.
  11. Organitzem concursos i activitats durant tot a l'any, tant presencials com online (concursos QR amb recorregut pel poble, Kahoot's per a les famílies, Scape Rooms...).
  12. Totes les famílies sòcies de l'AFA gaudeixen de descomptes en molts comerços del poble que col·laboren amb nosaltres.
  13. Participem en La Festaval juntament amb altres AFES del poble.
  14. Promovem la campanya #fempinya i altres iniciatives solidàries i col·laboratives.

Anima't! Tot és fa pels nostres fills, i tot pel seu somriure i benestar. Fes-te'n soci!

Per dubtes o suggeriments aquest es el nostre correu electrònic:  ampa@escolaestel.net

L'AMPA A LES XARXES SOCIALS